Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Matilda - 10 juli 2009 10:26


Nu har jag tagit tag i saken och bokat tid både hos frisör och tandhygienist. Så nu ska håret få sig en omgång på Frisyrateljén (Knopp har semester i 3 veckor)  på onsdag. Verkligen välbehövligt då det är grymt slitet och när man tar i det känns det som svinto. Får nog ta och byta schampo tror jag, kör just nu på Ö&B som kanske inte är det bästa för håret.


Till tandhygienisten ska jag först den 25 augusti, de hade verkligen fullt upp, så det var tur att jag ringde såpass långt i förväg. Hoppas på att de inte hittar en massa hål eller annat kostsamt , blir ju så dyrt då:S Blir ju första gången jag går till tandläkaren på typ 2-3 år och då var det ju gratis ^^


Igår så var det möte med tävlingssektionen i botorp. Pratades om DM i dressyr för häst/ponny, Globen resan och lite annat. Skulle vara kul att vara med på DM men har nog int kommit igång tills dess tyvärr:( Ska även höra med pappa om hans företag kan sponsra DM:et, kanske inte så troligt då det är inom metallindustrin och den går det ju inte så bra för just nu.


Idag blir det jobb 12-20 och sedan stallet. Tycker att det kan bli bättre väder nu!! Inte roligt med hällregn 24/7. Har ju beställt fint väder till mina semesterveckor 30, 31 och 32.


Ska ju till Ggb och Liseberg på lördag nästa vecka och ska även lura med mig pojkarna på en sväng på Nordstan. Fast de sade att de kan sitta och dricka öl på ett café där så kan jag springa runt och kolla, låter bra tycker jag ^^


(Fick precis räkningen från ATG och den gick "bara" på 3273:-, typ 2000:- billigare faktiskt, tjoho)

Uppdat: Ringde även till Hallons försäkringsbolag IF och har tagit över försäkringen på henne. Har även gjort Skadeanmälan via webben också. Såg att ATG fakturan ska betalas denna månad + halvårsförsäkringen på Hallon så det kommer gå lite pengar då...



Ha det bra



Ovido - Quiz & Flashcards