Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Matilda - 23 juli 2009 10:04


så har jag lyckats bliivt sjuk nu på semestern :S Hosta och ont i halsen kallas den sjukdomen jag har...Som tur är har jag ingen feber och är inte direkt hängig.


Kände av det igår morse, och jag skulle egentligen ridit Viveca men fick strunta i det, skulle inte ha orkat det. Carolina (Vivecas ryttare) hade mockat och gjort mat till Hallon när hon var där på morgonen, och hon erbjöd sig även att gå en promenad med Hallon på kvällen = ) Så jag blev riktigt bortskämd igår , behövde ju inte åka upp till stallet någonting. Dock så blev jag lite rastlös när kvällen kom, efter att ha suttit i soffan heeeela dagen.


Idag är jag dock lite bättre och vid två så ska jag och Malin åka ut till elina och fika och umgås lite, det ska bli roligt ^^ Känns att jag har varit lite osocial den här veckan.


Har även pratat med Angelika om när vi ska åka till Ullared, och det blir nog helgen v.32 Så då ska det shoppas Ullaredskassar! De är jätterymliga och bra att ha hästgrejor i.


Bokade tid på ATG kliniken i morse och fick tid nästa torsdag. Så jag hoppas på att veterinären har något positivt att säga då...


Nej, nu blir det horisontell läge i soffan och läsa tidningen ^^


Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards