Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Matilda - 31 juli 2009 13:26

Ja det blir nog så att jag skippar PIP idag. Vädret är ju inte direkt det bästa (regnet öser ner) och 550:- spänn för 1 dag är inte värt det...De pengarna kan jag spara till mina framtida stövlar.

Har hittat ett par Mountain Horse stövlar som var mkt fina! Dock så kanske de är för "mjuka" i skinnet och blir "rynkiga" efter ett tag. Men med min vadomkrets så måste jag ju ha "vid" storlek och det fanns dessa stövlar i.


Klicka för att se större bild Dessa får gärna finnas i min garderob : )


Håller på att leta efter ett recept på god lax inför morgondagens finbesök; Malin och Elina kommer på middag. Vi ska ju laga mat tillsammans och kolla film. Kan ju säga att det inte direkt är lätt att hitta ett recept som är både laktosfritt och glutenfritt! Men tror jag har hittat ett som duger.


Sitter fortfarande i pyjamas och segar mig. Som skrivet så är ju vädret uselt så jag har inget planerat idag. Ska åka till Apoteket och ta ut Compagel som jag ska smörja på senan varje dag, är tydligen antiinflammatorisk och bra.


Nej nu ska jag nog skriva matlista och ge mig iväg in till staden ^^

Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards