Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Matilda - 8 juli 2009 12:26


Sitter med balkongdörren öppen och regnet verkligen vräker ner! Tror nog att det bara är en skur men tror nog att jag skippar cykeln och tar bilen i stället ^^


Idag har jag hunnit med en del på f.m Tog ut hästarna i morse vid halv åtta, sedan mockade jag och fixade mat. Satte mig och läste en stund i solen och vid 10 kom rolf och skodde Hallon. Hallon var över förväntan duktig. Hon brukar ju i vanliga fall "rycka" i benet och inte vilja stå still. Men i dag så gjorde hon ingenting! Hon fick till och med en morot av rolf för att hon var så lugn och snäll, inte alla pållar som får det : ) Fakturan blev sisådär 700:- billigare än vad jag räknat med också, tjoho!


Blev jublande glad när jag såg Hööks tidningen ligga på köksbordet när jag kom hem efter stallet också. Hittade massa fint i den och finast var ett träns med bling-bling pannband:


Me like : )


Nu ska jag skynda mig iväg till jobbet för jag börjar om 10 min ^^


Ha det  :)

Ovido - Quiz & Flashcards