Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Matilda - 17 juli 2009 19:41


Idag på kvällskvisten så är jag lite småtjurig/arg...Antagligen för att jag inte fått i mig något vettigt att äta på ett par timmar.


Idag har det blivit jobb fram till halv fem och efter det blev det stallet en sväng. Finns ju inte så mkt roligt att skriva om för jag rider ju ingenting. Blev det vanliga med mockning och göra mat. Sedan fick Hallon en liten promenad och sedan rykt. Svullnaden på senan har gått ner lite nu och har hållt sig så ett par dagar nu, så jag hoppas det blir bättre.


Igår red jag Viveca också ; ) Hon var lite stel i början av passet men lossnade riktigt fint i slutet, det var lycka att få rida igen kan jag säga. Och Viveca var jättesöt i sitt chockrosa schabrak med matchande lindor  ^^ Hon såg ut som en karamell tyckte Jeanette, hehe.


Idag var även sista arbetsdagen för 3 veckor framöver!! Gud vad skönt det ska bli att vara ledig, bara gör något spontant. Ska dock röjas och göras lite i lägenheten men det blir nog bra.


Anders har lämnat mig för att åka båt med hanberg & co. Han lär ju inte vara hemma före 22 ikväll i varje fall. Så jag får fixa mig något att äta då.


Ha de bra


Ovido - Quiz & Flashcards