Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Matilda - 25 juli 2009 11:17


men jag hann hindra honom från att publicera den ^^


Idag så har jag faktiskt lite saker planerade. Ska åka till någon blomsteraffär och köpa en bukett blommor, åka till stallet och promerna med henne. Sen ikväll blir det 30-års fest och sedan utgång på Statt skulle jag tro.


Ander ska åka till Värmland och träffa en kompis, men han kommer hem i kväll i alla falle : )


I går så hade vi också lite saker planerade. Åkte till stan och kollade runt lite. Blev fika på Som hemma, sedan åkte vi till anders pappa och sambo och satt där och pratade skit en stund.

 Åkte till stallet sen på kvällen och tog in pållarna och gav dem mat. Det var ju inte direkt så att de ville gå in när jag kom , men nör jag ropade på dem så kom de lunkande ; ) Hallons svullnad hade i alla fall gått ner , så nu kände man sener och leder, så det var bra!


Vid nio satt jag och anders på Jack (f.d Underbar) och käkade 3-rätters middag. Kan verkligen rekommendera att äta där! Det var underbart gott ^^










Hoppas på att det inte regnar för mycket i dag/kväll då vi ska vara ute i kväll...


Nej nu ska jag klä på mig och åka till san

Ha det
















Ovido - Quiz & Flashcards