Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Matilda - 3 juni 2009 21:04


I stallet blev det ju som sagt lite löshoppning så här kommer lite bilder på fina Nikita som är Maries och Julias nya älsklingl. Och hon är inte svår att tycka om : )


Hon har inte allt för dållig hoppteknik och bjöd på själv inför alla hinder.  Så med lite mer muskler och träning så blir hon nog superfin!


Vi har även fått vår nya säng idag <3 Så inatt kommer jag nog sova som en prinssessa.

Nej nu ska jag kolla på Grey¨s, har redan missat flera viktiga minuter. Tror nog att den serien blir bättre gång för gång!


Kram på er

Av Matilda - 3 juni 2009 08:10


Tror att jag börjar känna av pollenallergi nu, snorig och kliar som attan i ögonen, not fun! Är helt röd runt ögonen och ser ut som om jag inte sovit på ett par dagar..Jaja det förvsvinner väl.


I går blev det jobb typ hela dagen. Sen åkte jag till stallet och tittade till Hallon, så fort jag gick ur bilen så kom gnäggandet ; ) "Jag är hungrig" -gnäggade hon till mig så hon fick lite mat. Hon hade under dagen stått och käkat bark och även löv från trädet som hon står under (björk är väl inte farligt?). Ut kom hon 4.40 i går i värst ösregnet, nej det var inte jag som tog utt henne^^


Bytte iaf bandage och tyckte att det såg fint ut. Har inte vätskat eller något. Så rolf tyckte att jag skulle byta bandage varannan dag och sedan skulle han komma i början på nästa vecka och slå på en sko (om Hallon tillåter det och inte har ont).


Idag bir det jobb till 17.15 och sedan till stallet för att kolla på löshoppningen vi ska ha på vår "stora" ridbana. Men ska iaf bli roligt att se kusarna hoppa så kameran åket med : )


Nej nu ska jag jobba lite

Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards