Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Matilda - 21 juni 2009 20:58


I morgon så bär det av till ATG med Hallonbåten och två stallkamrater (guld värda som följer med) och jag hoppas på en god prognos. Ska bli väl´digt intressant att höra vad Ingela har att säga om svullnaden. Ska ju köra in Hallon  sjäv och det är första gången jag kör "långt" med henne :S Så vi får väl se om jag kan hålla nerverna i styr, kommer väl köra i 50km hela vägen ^^


Idag har jag hunnit med en fika med Malin. Vi skulle på Som Hemma men det var stängt så vi åkte tillbaka till malin och fikade där, trevligt trevligt.


På e.m så åkte jag till stallet och fixade det nödvändiga. Fick även ett rejält träningspasss med Viveca för Anki. Det gick faktiskt rikigt bra : ) Jag vågade ta lite mer i henne idag och då gick det bra. Övade ganska mkt på volter och även öppnor på långsidorna. Hon var lite mer häst att rida än Hallon, både på höjden och längden. Så i morgon kommer jag nog ha en rejäl täningsvärk i magen och ljumskar...men det är bara bra med lite täning. Carolina tog även lite kort på mig och nu får jag f*n ta tag i mitt ätande/tränande. Såg ju ut som en köttbulle uppe på ryggen ju :S Om inte Hallon kommer kunna ridas i sommar så får jag nog börja promenera/springa lite tror jag. Nu i 2 veckor så har jag ju Vilma att motionera så det är ju bra.


Känner även att jag har druckit för lite vatten idag, har huvudvärk nu :(


Ska även försöka lägga mig i tid föri morgon så ska jag upp klockan 06.00 och gå ut med Vilma.

Hoppas på en bra prognos för Hallon också, håll tummarna!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards