Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Matilda - 5 juni 2009 11:03


Jag tror att den nya sängen är lite för skön! Idag så sov jag nämlingen till 10.30 och jag ville inte direkt gå upp då heller, grymt skön säng det där...


Men nu är jag i alla fall uppe och ser att vädret inte direkt är bättre idag :( Regnar iofs inte men der blåser ju halv storm ute. Får se om Sixten-Blixten ( ägarens smeknanmn, heter egentligen Cocoo) är snäll ute idag eller om han blir tittig. Tror iaf att det kommer att gå bra. Ska rida ut i skogen med Marie och Nikita och sedan lite hård dressyr på banan ^^


Förstår dig nu Malin vad som menas med ridabstinens också! Jag typ tänker/drömmer häst om dagarna. Sitter och kollar proppar på tävlingar plus att jag är grymt träningssugen också! Hallon tycker ju också att det bara är tråkigt att bara stå och inte få hitta på något skoj. Undrar vad jag skulle göra om jag inte hade häst, så mycket tid jag skulle ha över då, ojojoj!!


Har blivit sugen på att skutta lite hinder med Hallon också nu i sommar, bara för att se hur hon hoppar, Har ju inte hoppat henne sedan jag fick henne flör 2.5 år sedan. Det enda vi har hoppat över är diken och vattenpölar ^^


Idag så ska jag väl försöka göra något vettigt som typ

  • Vika tvätt
  • Rensa min klädgarderob
  • Putsa fönster
  • Städa lägenhet
  • En sväng på stan

Nu ska jag i alla fall drömma om en hästtransport, för sånt har jag märkt äe väldigt svåra att hyra av andra, speciellet när det är tävling i samma stad..


Ha de


Ovido - Quiz & Flashcards