Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Matilda - 14 juni 2009 13:15


Det är liite segt idag bara ; ) Var ju på gruppfest igår , mysigt med grillning och lite snack, men blev lite segt efter ett par timmar. Då drog jag, linda, maria och tobias till Lindas syster Ann-sofie på fest. Där var det lite mer drag kan jag lova ^^ Vet inte hur många pics som jag är med på, dansandes i vardagsrummet! Men kul var det.

 Sen vidare till Statt/Harrys där jag inte fick komma in på Harrys(skräll) så jag fick gå in via Statt, där det var lååååång kö, men in kom jag i alla fall. Träffade Anders och Lundkvist och Angelika också. Försökte även hitta Linda och MAria som gick in via Harrys men de var försvunna...Hittade dem tyo efter 1 h eller något, så då blev det lite dans också : )

Sedan promenerade jag och Anders hemåt runt två och låg väl i sängen vid tre...Idag sov jag till kl 12 (!), inte ofta att jag sover så länge men som jag sagt, den nya sängen är förrädisk ^^


Så denna f.m har tillbringats i pyjamas (´som jag fortfarande bär) och kollat på hästtransporter på blocket. Nu när jag har 1/3 häst så behöver jag ju en hästtransport också om vi ska kunna ta oss från Linnebäck till ridhuset för träning eller tävling. Finns en hel del fina om man har pengar...


Laddar upp lite bilder på Jossan och Dida från träningen i tisdags och även pics på Hallon :) Idag ska jag även rida Hallon en skritt sväng ut i skogen. Hon kommer nog vara superpigg!



Ovido - Quiz & Flashcards