Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Matilda - 11 juni 2009 08:20

 är en riktigt bra kanal att lyssna på när man ska vakna till liv på morgonen. Sängen som vi har köpt är väldigt lömsk och verkligen strålar ut ; soooov mer. Jag är nästan mer trött när jag ska gå upp än jag var när vi hade den andra sängen .


Igår kollade jag på träningen för Anki och guud vad sugen jag blev på att träna :( Att Hallon var en hopp-jerka i hagen och "pratade" med alla personer som gick förbi hagen. Hon tycker att det är sååå tråkigt att stå i hagen och inte göra något..Hon är ju inte halt längre så idag ska vi gå en liten promenad och kanske bli av med lite energi ^^


Anki ska i alla fall lägga ner träningen nu varannan vecka och istället ha träning lör-sönd uppe i Dammängen i gång/månad. Vi bor ju så nära så det är ju bara att rida upp till henne för träning : ) Första helgen var 20-21 juni tror jag, så då är vi nog igång så vi kan träna lite.


Idag så jobbar jag från nio till sex och tydligen så kommer VD:n för Tele2 och ska besöka oss. Ojoj vad det skulle städas igår på jobbet ^^ Dock så har inte ja "hunnit" göra det än.


I morgon är det tävling med KRT uppe i Dammängen och hela 4 ekipager från Labbsand ska vara med : ) Så jag ska "leka" lagledare, hålla reda på starttider hjälpa till med framridning osv. Ingen av de som ska rida har tävlat förut så de kommer nog vara lite nervösa. Ikväll så blir det lite tävlingsmys i stallet medan hästarna ska badas och utrustning putsas.

Ev. så kommer vi att börja göra reklam för en butik i stan, men säger inte vilken för det är inte klart än ^^ skulle  i alla fall vara lite kul att göra det :)


Nej nu ska jag göra mig klar inför jobbet

Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards