Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Matilda - 10 juni 2009 16:58


Vart tusan tog det fina sommarvädret vägen någonstans? Tycker lite synd om de som tar studenten idag i detta urtråkiga väder. Om man ska ha riktig studentglädje så ska det ju vara sol och varmt ju!


Idag har jag jobbat fårn 08.30 - 16.30, ganska lagom pass mitt i veckan. Nu har jag precis gjort min första överföring på avbetalningen av Hallon så om typ 6 månader är hon min ^^ Fast tror nog att jag ska försöka betala av lite mer i månaden så att hon blir min lite snabbare : )


Nu är det Anki-träning i stallet, hoppas på att det inte börjar ösregna, för då tror jag inte Anki har lust att stå kvar ; ) Ska snart åka och kolla på ekipagen då jag och Hallon inte ska vara med...Hallon fick förresten en sko på sin hov där hon har haft hovböld! Rolf tyckte att det såg så fint ut så han tyckte inte att det behövdes ngn sula : ) Så nu är Hallon ohalt (vad jag kan se) så jag ska promenar och skritta henne lite denna veckan. Känns skönt att det inte blev något utdraget skadedrama, vill ju hinna tävla något mer innan hösten kommer. Ska även beställa tid för lite tandkoll på ATG i juli ngn gång, och öven vaccinera henne då.


Nej nu ska jag ut i tråkvädret och kolla lite träningar och fota lite :)


Ha det bra

Ovido - Quiz & Flashcards