Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Matilda - 12 juni 2009 22:37

..och då pratar jag inte om mig själv utan min kära sambo. Han lyxade till det på sin lediga dag och bjöd mig på ungsbakade rotfrukter tillsammans med kyckling m. mozarella och baconlindade champinjoner. Mums sa jag bara :) Har jag sagt att jag tycker om honom <3

 Till efterrätt blev det fruktsallad med b.la jordgubbar, hallon ,ananas m.m Denna gjorde jag, och bara för att påpeka att jag ej hör hemma i ett kök så skar jag mig på kökskniven, ajaj :S


Är fortfarande übermätt efter den maten så har bara legat och jäst i soffan efter det och kollat på tv. Blir nog sängen för min del snart tror jag..


Idag jobbade jag till halv sex så det blev stallet efter det. Hallon såg ut som en dränkt katt ute i hagen och verkade inte direkt ledsen över att få gå in och mumsa hö ^^ I går var vi ute på promenad och hon tuffade på rätt rejält, var svett när jag kom tillbaka efter den powerwalken : )


På väg till stallet (på E!8) så såg jag en turkosgrön van med Umesläp bakpå, precis en sådan bil som min f.d roomate Kristine hade. Skickade ett mess om detta och fick snabbt ett svar tillbaka; JO det var faktiskt de som åkte där. Vi har inte setts på min 6 månader och ganska komiskt att man möts i Karlskoga just då ^^ Så¨vi bestämde att hon ska komma och trimma mig och Hallon inför tävlingarna + att hon ska hoppa Hallon lite : ) Krisine är ju diplomerade ridledare nu (gick på Vreta, endast 3 av 12 personer blev det!) så hon kan nog en del. Hon ska även på PIP så då ska vi nog ses där också, roligt roligt!


I morgon ska jag sooova och på kvällen blir de gruppfest med folk från TC. Vi ska grilla så jag hoppas atrt det är uppehåll och inte öser ner....Sen blir det nog lite onyktert och vidare till Statt! Så vi ses nog kanske i dimman?


Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards