Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Matilda - 20 juni 2009 13:28


i 2 veckoe kommer jag och anders vara nu. Mamma och pappa och sis åkte till Turkiet igår på 2 veckors vacation (inte alls avundsjuk i vårt fina sommarväder dvs. regn/sol varannan minut). De hade i alla fall kommit dit i natt och idag var det tydligen 40grader (!) varmt! Så de låg på stranden och göttade sig.


Midsommar igår blev lugna puckar för mig och anders. Vi åkte ut till johannelund och åt massa god mat och god efterrätt. Anders drack lite alkoholhaltigt men vi bröt upp rätt tidigt eftersom ´vi hade VIlma med oss.


Man hinner med en hel del när man har en hund som väcker en på morgonen och vill ut också. Har hunnit tvätta en hel del och gått en promenade med vilma. Vid fyra ska jag till stallet och promenera upp med carolina och viveca till Anki då de ska träna. Carolina kände sig såpass bra så hon ska träna idag +  i morgon. Hoppas bara att det inte regnar då :(


Hallon går i sin lill hage och skrotar också. Hon tycker nog inte det är direkt det roligaste man kan göra men hon får stå ut. På måndag får vi ju veta om det är en senskada hon har fått eller något annat. Ska även passa på att vaccinera henne när vi är där också.


Nu ska jag ta en liten lur tror jag, har inte fått sova så mkt i natt så vilma har gnällt och skällt :S


Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards