Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Matilda - 26 juni 2009 22:08


Sitter och väntar på grillad lax med färskpotatis och medan jag gör det har jag fått tummen ur och laddat in lite bilder sedan Anki träningen. Tyvärr är inte det så bra kvalité men man ser i alla fall att det är ett ekipage ^^


ska rida den donnan i helgen då ägaren fortfarande har ont i höften. Och jag har ju ingen egen att rida så jag tackar och tar emot : )


Niu får ursäkta min för j*vliga sits, ser ju ut som om jag sitter ovanför sadeln på en bild men men...


Håll tillgodo



Av Matilda - 26 juni 2009 11:57


Sitter och käker en nektarin och fördriver tiden innan jag ska börja jobba om en halvtimme. Jobbar till 20.00 idag :S Det är ju inte direkt så man har lust att sitta inne och jobba när det är såå fint väder ute..


När jag var till stallet igår så var vilma med och sprang runt. Hon var riktigt duktig när jag tog in hästarna från hagen. Satt utanför och väntade på mig och väntade på godkännande att få go. Ett riktigt lydnadspass blev det ^^ När jag hämtade Hallon i hennes nya hage och hon kom gåendes mot mig så såg hon dräktig (!) ut. Magen buktadfe ut på båda sidorna och rörde sig när hon gick, hon har nog smaskat gräs i ett hela dagen tror jag. Njöt i alla fall av att vara ute och äta och få i stor hage i alla fall : )


Idag har jag hunnit gå på promenad med vilma och bakat en kladdkaka som jag ska ha med till jobbet och bjuda på. Vi har ju haft en fredags-fika lista men den är slut nu, så jag får väl göra en insats och bjuda på lite gottigt ; )


Sitter även och funderar över vad jag ska köpa för Kraft foder till Hallon. Det blir nog lite mkt protein om hon ska äta Lusern nu när hon har massa gräs och äta...Ska kolla över  hö analysen och försöka klura ut ngt. Veterinäören frågade även om hallon gått på bete när vi var inne så det kanske är dags att minska på proteinet lite. Víll ju inte ha ett sto som ser dräktigt ut jue  ;)


Nu ska jag fixa till mig innan jobbet

Höres!

Ovido - Quiz & Flashcards