Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Matilda - 6 juni 2009 16:14


Nu har jag jobbat dagens pass 10-15 så nu är jag ledig resten av denna dag..Undrar vad jag ska hitta på? Har ju ingen häst att rida, bara att borsta på :( Står i alla fall en ananaspaj i ugnen och gräddas och som vi ska bjuda mor och far på lite senare. Hoppas på att den är god så onyttig som den är :s


I morgon blir det i alla fall Strömsholm tillsammans med Malin och Jenni (Elina du missar något så kom hem!). Det ska bli roligt : ) Malin sade att det finns en massa att shoppa, inte bra för en shopaholic som mig. Måste ju spara lite pengar men om det finns ett bling-bling pannband till hyfsat pris så blir det nog ett sådant! Behöver ju även ett par stövlar nu när man har blivit seriös och börjat träna/tävla lite. Då går det ju inte att komma i slitna jodphurs och stövelskaft ; )


Tycker dock att vädret kan bättra på sig lite. Det är ju typ 12 grader varmt och sol/regn om vartannat. Vart tog sommarvärmen vägen?


Nej nu ska jag gå och checka in pajen så det inte blir bränd

Se ya

Ovido - Quiz & Flashcards